Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 30 januari 2014

Valparna

Idag åker jag med valparna till en amma. Jag är så tacksam för att så många stöttar oss i det här. Tack så mycket Eva (grannen) för dom fina blommorna, det värmer!

Jag har inte hört nåt om Ängla än idag o ser det lite positivt att dom inte har hört av sig inatt.

Nu har valparna fått sin ammar det fungerade direkt. Det känns helt underbart med så underbara vänner som hjälper o stöttar mig i det här.
Ängla var lite piggare i morse, färgen var mycket bättre. Men tarmarna är inte som dom ska! Veterinären kommer att ringa mig lite senare idag.

Nu har jag pratat med vet igen. Ängla är bättre men inte så bra så att hon får komma hem imorgon, som det ser ut nu. Hon äter inte o hon har inte bajsat. Tarmarna fungerar inte som dom ska, det är ingen rörelse alls i tarmarna.
Nu fick jag ett MMS från Rembackens djurklinik om att Ängla mår bättre o äter igen. Det är ju helt underbart.




Inga kommentarer: