Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 7 januari 2014

Håll tummarna

Idag har Ängla ätit igen, det känns skönt att hon äter ibland i alla fall. Hon är på dygn 39 idag o växer så det knakar!

Nu har jag gjort en natt o ska jobba inatt igen! Har sovit jätte dåligt idag o det är nog för att jag grubblar på hur det ska bli med allt här hemma. Som ni kanske har läst så ska jag sälja några hundar pga ändrade familjeförhållanden. Det är ju så att vi ska skiljas o allt är ganska tufft nu.

Jag vill försöka bo kvar i huset o ska på banken i morgon för att höra om jag kan få ta över lånen på egen hand.

Så snälla, hålla alla tummar, tår o tassar som ni har på att jag kan bli kvar i huset.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att det kommer att gå bra för dig
Du är en så fin människa. @-}--

Anonym sa...

Det var jätte tråkigt att höra, allt som har hänt. Men vi får hoppas att du kan bo kvar i huset och ha kvar så många av dina hundar som möjligt. Vill bara säga att Gayla mår bara bra och är hur go och fin som helst. Kram från Umeå!