Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 20 januari 2014

Över för den här gången....

Ja, nu får det lov att vara över med magsjuka, har inte tid med det här soffläget. Har börjat med röjning av vinden lite smått idag igen, men blev lite darrig o yr så jag fick ta det lite lugnt. Fortsätter imorgon igen! Det får ta den tid det tar nu när jag vet att jag ska bo kvar.

Imorgon fyller min yngste son 17 år. Tänk vilka stora barn jag har:-)

Imorgon blir det att åka o handla lite bra att ha grejer. Sånt som kan vara bra att ha nu när jag ska skruva själv o sånt. Får se vad jag hittar för skoj saker!

Nu är det synd om lilla Ängla, dom är inte lugn långa stunder i magen på henne o dom är överallt. Om 1 1/2 vecka kommer dom om det är som det ska.

Inga kommentarer: