Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 14 juni 2011

Bullbak



Idag var det jätte tråkigt väder, mulet o 12 grader. Så då fick det bli lite inomhus jobb istället;-) Frostade av frysen o bakade bullar samtidigt, aldrig mer. Det får bli var för sig det, jag sprang upp o ner för källar trappen hela tiden o bytte varmvatten till frysen. Knådade deg o bakade ut bullarna emellanåt.
Nu väntar jag storfrämmande från min mamma o min bror, dom skulle komma över på fika på e.m.
Imorgon kommer veckobilder o info om valparna o kanske nåt annat kul oxå!!!!
Tino o jag håller på att ladda upp för utställningen i Avesta på söndag. Får se hur det går, jag tror det var 22 korthåriga.

3 kommentarer:

Helena Johansson sa...

ha ha!! jag kan se dig framför mig, springandes!!
Beror det på att du har ofrivillig
hus arrest = ingen bil som du håller på?

Diva´s svartvita kennel sa...

Ja, du Helena....man blir ju lite rastlös!
Men jag får ju mycket gjort här hemma;-)

Cat sa...

Du fick ju ett supererbjudande att låna Hulken... han kunde kört dig vaaart du vela ju....