Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 30 juni 2011

Hot,hot, hot........



Det är otroligt vad fint väder vi har, men nu skulle det visst vända inatt. Det kan väl behövas lite regn oxå nån dag.

Valparna har varit ute hela förmiddagen i dag. Dom gick in i en bur sen o somnade! Hua... vad tiden med valparna går fort.

Imorgon ska Pärlan o Devil till vet o få sina vacc. Då blir det väl en hel massa skrik på dom båda skulle jag tro;-)

Imorgon ska jag även JOBBA, kan ni tänka er!! Hur ska det gå till, jag som har varit ledig så länge nu. Men, men....det är ju bara i helgen sen är jag ledig i 3 veckor igen!!

Nu ikväll har Pasi klippt gräset o jag ska ta reda på lite tvätt som har blivit tvättad idag!

Inga kommentarer: