Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 17 juni 2011

La familia är hemma igen!!!


Nu är hela min familj hemma igen o jag har varit o handlat, det var faktiskt ganska kul att gå i mataffär o titta lite;-) Skönt att dom är hemma igen o att resan gick bra!
Idag blir lilla söta Pärlan 10 veckor. Nu väger hon 1327 gram! Hon är ju alldeles för go, den lilla tjejen. Man kan ju pussa på henne hela tiden;-)
Nu regnar det för fullt o det skulle väl fortsätta så hela helgen vad jag förstod:-( det blir inte kul på utställningen i Avesta på söndag. Det blir att packa regnkläder åt mig o Tino det!
Nu kommer valparna till kanten på valplådan när jag pratar med dom, så söta!
Nu tänkte jag sticka lite på en hundtröja o sen blir det väl att laga lite mat. Det blir lövbit o pommes här idag. Ska bli gott när jag har levt på rester o gröt nästan hela veckan när jag varit själv. Men, men.....det gick ju det med!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Sussie kan vi inte klona henne?? :-)
Kram

Diva´s svartvita kennel sa...

Jo, Ziba vi gör ett försök. Det skulle inte vara dumt o ha ett helt gäng med Pärlor. Då kan jag göra ett halsband o bära med mig henne jämt;-)

Unknown sa...

Haha det var bra tänkt Sussie!!
Kram

Babbsan & Neddus sa...

Hejsan !
Ja nya tröjor till vovvarna behövs nog snart om vädret ska fortsätta så här;((
Imorgon är det Agility tävling på Gävle BK och jag ska bl.a stå som inropare. Regn har dom tydligen lovat oxå.Vi ska oxå ställa i Avesta på söndag, kanske vi ses då.
Lycka till på utställningen från Oss.