Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 27 juni 2011

Inget speciellt



Näe då, det har inte hänt nåt speciellt här idag. Det har blivit handlat tvättat o plockat som vanligt!
Valparna har börjat knapra torra kulor idag. Dom har det framme hela tiden o sen får dom uppblött några gånger under dagen oxå! Dom är jätte duktig på att äta nu, dom får i sig som dom ska.
Idag har jag bokat tid för vacc på Pärlan o Devil, det blir på fredag det! Har även pratat med vet om kastrering av Devil o vi kom överrens om att det är bäst i slutet på augusti eller i början på september när värmen börjar avta, för infektionsrisken.
Jag ska försöka hinna med att klippa klor på dom små liven ikväll, dom börjar bli lite för långa nu!
Imorgon får vi besök, men det skriver jag mer om imorgon. Nu ska jag gå o göra lite mat. Det blir kyckling, ris o currysås till familjen o kycklingsallad till mig.

Inga kommentarer: