Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 23 juni 2011

Regnväder


Ja, då har vi regn igen då. Det bara öser ner! Zurran vägrar gå ut o dom andra är väl inte så lyckliga heller men dom gör det i alla fall!
Idag har jag haft främmande av min jobbarkompis Carina. Det var jättelänge sen vi sågs, för tillfället jobbar vi inte ihop men vi har tjänsten på samma jobb, det är jag som har bytt ett tag!
Igår satte jag ut en av mina valpar på annons, det är lilla Bim som jag ska sälja. Än så länge blir Bis kvar, har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med henne. Det är ju ingen panik precis, dom är ju bara 4 veckor än så länge!
Nu ska jag snart göra i ordning pannkakor åt familjen o själv ska jag äta matjesill, gräddfil o potatis.

Inga kommentarer: