Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 4 juni 2011

Shoping i värmen




Idag har jag varit runt på flera affärer o handlat lite. Ute på Jenny´s blev det halsband o koppel i lila åt Pärlan. o så blev det ju godis o en massa ben oxå;-) Det blir till att åka ut dit igen nästa vecka.
Sen har jag varit på Biltema, citygross o Ikea. Måste alla andra oxå åka o handla idag när det är så varmt. Det var hur mycket folk som helst!! Dom är lika tokig som jag tror jag.
Idag är det väldigt varmt ute det står 27 grader på termometern. Hundarna är alldeles slut, dom orkar inte göra mycket alls.
Snart ska vi packa picknick o gå iväg o spela brännboll. Det blir Kycklingsallad, baugetter o vin i korgen idag. Kanske knäpper lite kort om det går när jag ska ha med mig Arwen o Pärlan oxå. Vi får väl se hur jag lyckas.
Idag kommer det bilder på mitt inte så fulla växthus, men om några veckor går det inte att komma in;-)

Inga kommentarer: