Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 2 april 2012

Hemma igen....

Ja, nu har jag äntligen kommit hem till mina två o fyrbenta. Men är inte friskförklarad än!
Men, men.....skönt är det att vara hemma i alla fall.

Här växer det o frodas måste jag säga;-) Jag tror Pasi har givit mina dräktiga tjejer gödningsmedel när jag har legat på sjukhus.
Bilder kommer när jag fått hjälp med att fota dom två tjockisarna;-)

Med dom andra hundarna är det bara bra, dom har legat på mig nu när jag har vilat hela högen!
Jag tror även att Pasi har bytt ut Foxy mot en giraff, hon har så otroligt långa ben. Dock inte lång hals då, som tur är!!

Jag skriver lite mer info senare ikväll om hundarna o så kanske det kommer bilder!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du är hemma igen. Hoppas allt ordnar upp sig.
Kram Babbsan & Inger, Bom.g