Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 25 april 2012

Kloklippning av dom små

Idag har vi ännu tråkigare väder, värre än vanligt. Det är dimma så det ser ut som att man tittar ner i ett mjölkglas!

Det har blivit kloklippning av Zurr o puppisar idag. Tänk vilka örnklor det kan bli på dom små tassarna, det är som små hullingar.
Det gick ju skapligt fast det inte var så populärt ska jag säga, det sprattlades o pep.

Ikväll ska Pasi o Gabbe till Stockholm på konsert o Alex på konsert här i stan, då blev hundar o jag alldeles ensam. Kanske att jag skulle bada några av lortgrisarna, dom blir ganska smutsig när det är sånt här väder.
Det blir ju till att skjutsa Alex o hämta honom till stan, dom andra får åka själv;-)

Black Sparkly Sparrow


Black Ace Of Spades

Black Pepper Pie


                                                            

3 kommentarer:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !
Grattis till de små knyten. Men oj så tråkigt med Nea, måste kännas fruktansvärt. Men som du skriver så är det ju sådant som händer ibland. Skönt oxå att du själv är på benen igen. Nu har jag varit duktig att komma itid till jobbet ;=))) så vi ses någon morgon då du har haft ditt nattpass.

Blir det Västerås för dig nu i helgen?

// Kram från Oss.

Diva´s svartvita kennel sa...

Nej, det blir ingen utställning i helgen för mig.
Jag väntar till Österbybruk.

Emelie sa...

Gud vilka små godingar ni fått :) roligt och mysigt med valpar! Mvh/emelie