Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 30 april 2012

Valparna 2 v

Idag är valparna 2 veckor o dom bara växer o växer. Dom är så otroligt söta alla tre, men lilla Sparrow är nåt alldeles extra.
Jag tror att hon kan bli långhårig men är inte riktigt 100 % säker än då förstås. Hon har jätte fint huvud o kort nos.
En riktig pärla:-) Idag väger hon 388 g.

Black Ace Of Spades är den valp som kom ut som nr två o är lite större. Hon väger idag 441 g. Hon blir nog BT skulle jag tro o korthårig.

Black Pepper Pie är den tredje som kom ut o störst av tjejerna. Hon är BT med vita tecken. Hon väger idag 492 g.



Senare idag ska jag åka o träffa min jobbar kompis Annelie W som fyller 50 år idag. Ett stort grattis säger vi till henne. Hoppas du får en helt underbar födelsedag.

Inatt ska jag jobba för Annelie så att hon får fira sin dag ordentligt;-)) Även i morgon natt ska jag jobba för henne. Det kan ju behövas kanske;-)



1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Underbara människa :)