Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 14 april 2012

Inga valpar än.....


Idag kommer det snöblandat från himmlen o kallt är det. Nu får det komma lite värme så man slipper frysa.

Vi skulle ha varit på utställning i Sundsvall i helgen egentligen, men tur att vi inte anmälde när det inte har kommit några valpar än.

Det är dygn 63 från Zurrans tredje parning idag, så det borde ju vara nära tycker jag. Eller????

Min brorsa har varit här idag o fikat, han läste nog på bloggen att det fanns nybakat!!

Nu har vi förberett grillen o ska grilla lite. Det blir kycklingfile, fjärilskotletter, pommes o coleslaw. Mums.... jag känner mig riktigt hungrig nu.
Samtidigt ska väl mannen i huset titta på hockey, Brynäs spelar ju:-( Jag har inget intresse för det ska jag säga. Får väl sitta med näsan i valplådan o önska o hoppas lite istället;-)

Inga kommentarer: