Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 30 juni 2010

Åskväder


Idag var jag o hämtade Gabbe hos mormor o morfar i Stenö. Han ville inte vara kvar mera, det är väl inget skoj utan dator kan jag tro.

Jag var även till rusta o inhandlade 15 st hundfällar, 10 till Cat (High Five´s) o 5 st till mig. Det går åt när man har valpar har jag hört=).

Tino har blivit biten av nåt på ena läppen, det ser ut som han har en jätteprilla inne. Det är nog ingen fara för han kan både äta, dricka, leka o bitas.

Jag har varit till Cat idag o hjälpt till med vägning av Heeler valparna, oj,oj,oj vad dom växer jag tror att det blir rottweilers av dom.

När jag var hos Cat hade det åskat o blixtrat rejält här hemma, så Baloo stackarn var nere i källaren.

Imorgon flyttar Doran så jag har skrivit lite om henne o packat lite saker som hon ska få med sig, det känns inte kul, men får hoppas att hon får det bra.

Inga kommentarer: