Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 17 juni 2010

Nyfödda




Idag har det varit 20 grader varmt ute o sol, härligt det är så det ska vara.


Stressig dag som vanligt när man är ledig, skjutsat hit o dit, städat, tvättat o så har jag varit o tittat på nå helt underbart. 8 st små helt underbara valpar som är 1 dygn gamla. Vi vägde o märkte upp dom små liven för det går ju inte att se nån skillnad på dom mer än att det är kille eller tjej. Jag fick ju lust att ta hem dom allihop.


Imorgon kväll ska jag träffa Fia´s lilla kille, en svart liten chipojke som kallas Sigge. Kommer med mer info o bilder senare.


Jag o grabbarna åker till köpis o shopar imorgon o äter även lunch när vi ändå är ute på vift.


Idag har vi haft en helt underbar middag jag o gubben! Vi åt kycklingsallad, rostat bröd o vin ute på altanen. Riktigt mysigt var det!!

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Japp blir skoj och jobba med dig igen
Ses på ons;-)
ha det bäst...MVH/ Anne-lie & vovvsen