Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 14 juni 2010

Besök


Idag har vi haft besök av Laila o hennes fyra hundar, Neo, Puma, Nikita o Leo som är en avkomma efter Nikita o Neo (hundvakt).

Vi fick ju stolt visa upp registreringen av kennelnamnet o våra fina rosetter från utställningen vi var på.

Det har varit grått o tråkigt väder hela förmiddagen, men nu tycker jag att jag kan se en ljusning, får hoppas på det.

Mina fem hundar ligger helt utslagna nu sen Laila o hennes hundar har åkt hem, det är himla nyttigt för alla hundar att träffas ibland så att dom blir sociala.

Ikväll är det väl tänkt att jag ska åka o jobba, känner väl inte så himla mycket för det men det är ju bara 7 nätter kvar till semester, jag går av på midsommaraftons morgon.

Inga kommentarer: