Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 8 juni 2010

Skolavslutning




Idag slutar Gabbe skolan o imorgon slutat Alex! Ska bli så himla skönt att slippa jäkta på morgonen när jag kommer från jobbet o grabbarna ska ha skjuts till skolan.


Idag är det ganska kyligt i luften fast solen skiner ju förstås.


Husses var hit med lite varor som jag hade beställt, himla trevlig tjej. Så det blir nog fler beställningar därifrån, ev kan jag ju köpa Baloo´s light foder o ben o godis.


Jag lånar fortfarande grabbarnas laptop så jag tar lite utrymme för några foton som jag tog idag.


Väntar just nu på att degen med matbröd ska jäsa klart så att jag kan baka ut, det ska bli siktrutor. Gott, gott...

Inga kommentarer: