Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 11 juni 2010

Utställning


Idag är vädret grått o regnigt, det blir att vara inne o mysa idag då! Eller mysa, o mysa håller på att tvätta o så måste jag dirigera runt med min konpanjon(dammsugaren).

Ikväll är det väl tänkt att vi ska grilla lite o ha potatis gratäng till.

Vi får nattfrämmande inatt, Mirell o Colin kommer o ska sova över när Cat ska jobba.

Nu har jag precis gjort anmälan till utställningen i Valbo den 21/8, jag jobbar men ska nog försöka byta för det blir ju premiär för Tino lill-prinsen då om jag inte hittar någon som är tidigare. Diva o Zurran ska oxå vara med o briljera lite(får vi hoppas på).

Ska även anmäla hundarna till utställningen i Alfta som är den 17-18/juli.

Inga kommentarer: