Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 24 juni 2010

Sista natten med gänget...


Nu har det äntligen kommit till sista natten innan semester, åhh..så skönt det ska bli känner mig ganska slut nu.

Imorgon är det midsommar o då kommer brorsan hit o vi ska äta grillspett, pot grat o JORDGUBBSTÅRTA, gud så gott det ska bli då är det midsommar.

Är det väder blir det femkamp med grabbarna annars vet jag väl inte vad vi ska hitta på.

Jag o gubben firar tvåårig bröllopsdag imorgon(25/6), grattis till oss.

Hundarna har varit lite bråkiga idag, dom ville INTE att jag skulle sova alls idag!

Det har varit underbart väder idag men när jag fick tid o skulle lägga mig ute en stund blev det mulet så klart. Jag får väl se ut som en albyl ett tag till då;).

Inga kommentarer: