Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 15 juni 2010

Visitkort


Det är fortfarande grått o tråkigt ute. När ska sommaren komma?

Bella o Cat blev sverigevinnare på utställningen i Avesta i helgen, ett stort GRATTIS säger vi till dom!

Doran är med Cat hos vet o får sitt pass klart så att hon kan flytta till Åland om ca två veckor, det är så tråkigt men, men så är livet!

Idag fick jag mina block o visitkort som jag har beställt i kennelnamnet, snyggt blev det!

Alex ska försöka hjälpa sin mamma som inte kan ett dugg om datorer, jag vill göra om välkomstbilden på hemsidan. Det är tor att man har dom som kan hjälpa en oduglig mamma.

Imorgon får Fia hämta hem sin lilla prins, grattis! Det kommer bilder och info lite senare när dom har lärt känna varandra lite.

Nu ska jag laga lite mat och sen gå och vila, ska ju jobba en natt till.

Inga kommentarer: