Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 5 januari 2013

Hämtat lill prinsen



Idag åkte jag till Enköping o mötte upp Berit från Tickawis kennel. Hon hade med sig våran nya lilla prins:-)

Han är en långhårig rödsobel liten kille som heter Tickawis Sundance Kid. Jag kommer lägga in en sida om honom som dom andra hundarna. Det blir nog i morgon skulle jag tro;-)

Han ska få komma tillrätta lite o bekanta sig med dom andra så ska jag försöka få lite bilder på honom i morgon.
Det fick bli bilderna som jag fotade igår när jag blandade ihop alla valpar, tikar o hanar;-)
Alla vovvar har somnat efter lek o bus

Damien sträcker ut tungan

Hope sover sin skönhetssömn

Även Starlight har slocknat

Dahlia är fortfarande klarvaken






















Inga kommentarer: