Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 27 januari 2013

Shoping

Idag har jag o Alexander (min äldste son) varit o handlat lite. Vi var på ÖoB för att köpa:
Då blev det ju lite städgrejer, hundbädd, servetter o lite annat plock.

Sen var vi in på rusta för att jag skulle kolla på en fitnessboll. Jag måste träna upp ryggen lite, vet inte om det hjälper men det är ju värt att prova. Hoppas att ryggvärken försvinner om man kan stärka upp den lite.
Hundarna har det väl inte hänt så mycket med i dag, igår blev det kloklippning på alla. Det är väl ett mysigt lördags nöje;-)

Valparna har halsbandsträning i dag. vissa går det bra för o vissa gillar det inte alls.


1 kommentar:

Anonym sa...

Men åhh va mysigt med den rosa fällen.

// Babbsan
Skriver signatur här om jag misslyckas med resten av inlägget ;)