Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 16 januari 2013

Vad ska man säga

Ja, det är ju frågan det! När ska det sluta snöa? Det har kommit ca 3 dm här hos oss sen igår kväll. Nu är det -2 grader, så hundarna trivs ju ganska bra ute idag.
Dom har sprungit av sig lite energi idag, så dom är lite lugnare. Valparna är ju i o f lika vilda som vanligt. dom kan ju inte vara ute så länge;-)

Jag ska fota huset o snön imorgon när det finns ork, så man får se hur mycket det är.

Idag när jag satt i soffan o surfade lite så tittade jag lite åt sidan o tyckte att det var Diva som låg bredvid mig. Tänkte inte så mycket mer på det o tittade igen. Det var inte Diva, det var Starlight.
Hur hon har kommit upp på soffan fattar jag inte, men hon måste väl klättra på nåt vis:-)


Våran lilla Kid som är 12 veckor har börjat att lyfta på benet inomhus o kissar på bordsben, stolar mm mm. Det är väl lite tidigt kan jag tycka:-) Det får väl bli kalsonger på honom med snart då;-))
Pissnisse;-)



Inga kommentarer: