Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 14 januari 2013

Rastlösa

Idag har det varit kallt igen! - 12 grader hade vi mitt på dan. Brrrrrr.....det är ju inte undra på att hundarna inte vill vara ute långa stunder. Det vill ju inte jag heller;-) jag håller på att frysa ihjäl tror jag.
Näe......tacka vet jag en filt i soffan med hundarna;-) det blev det ju inte heller! En ändå;-)))

Det märks på hundarna att dom inte kunnat vara ute så mycket nu när det är så kallt. Dom får riktiga tokrace inomhus istället o springer fram o tillbaka mellan rummen;-)

Nu ska jag jobba igen ett par nätter. Måndag o tisdag natt blir det o sen hela helgen! Hoppas det är skapligt lugnt i alla fall när man kommer dit:-)

Hundarna har börjat att lossa grymt med päls nu, det fick bli furminatorn på ett par stycken o fortsättning i morgon.

Inga kommentarer: