Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 15 januari 2013

Snö

Ja, då snöar det igen nu då:-( Nu längtar jag riktigt mycket till våren, så vi kan vara ute mycket! I o f så är det ju BARA -10 grader idag. Men det är för KALLT!

Hundarna fick favorit benen i morse när jag kom hem o skulle sova. Det är dom vita med kyckling lindat runt:-) Jag trodde ju att nu äter dom i lugn o ro:-) Nix....då ska vi bråka om vem som har det bästa benet. Så det blev att jag fick sova i 2 timmar. Ska gå o vila efter maten så jag orkar inatt igen.

Nu sover dom minsann......

Vi försökte oss på att fota ett släktkort på Diva, Arwen, Hope o Lova innan Hope skulle flytta:-) Ja, det var ju inte det lättaste. Småtjejerna ville bara till Arwen för att tutta o Diva blev uttråkad;-)
Det blev som det blev;-)






Inga kommentarer: