Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 17 januari 2013

Valparna

Det snöar fortfarande här hos oss! Det har ju inte kommit lika mycket som igår, men det flyger lite så vi får skotta i alla fall:-( Det är inte så kallt heller, -2 grader bara!

Valparna var väldigt trötta i morse. Dom brukar vakna o det brukar vara full fart direkt:-) Men inte i morse!
Jag han göra klart allting med dom större hundarna. Vara ute o mat o så, jag kunde hålla på att städa av i köket o plocka undan utan att dom vaknade:-)

När jag kom hem från att jag hade skjutsat grabbarna till skolan, då vaknade dom:-) O så blev det full fart direkt;-)

Så här ser det ut hos oss nu:-)


Det kanske är lite svårt att se på bilderna, men mycket snö har vi;-) Nu får det räcka tycker jag!


Inga kommentarer: