Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 23 januari 2013

Städdag

Nu när det är så himla kallt fortfarande så var det ju bara att städa idag. Det behövdes ju kan jag säga;-)) Jag hade ju jättebra hjälp:-) Alla valpar ville ju jaga både mina byxor o moppen:-) Damsugaren var ju lite farlig fortfarande.

Nu ska jag jobba inatt o i morgon natt, sen är jag riktigt långledig:-) Det ska verkligen bli skönt med en långledighet nu!  Då får man ju ta tag i allt som man inte hinner när man jobbar. Dessutom så är det ju bara drygt en vecka kvar till Starlight ska på sin första utställning, så träning o åter träning är det som gäller varje dag med henne nu:-) Kul är det att det så smått börjar hända lite igen:-)
Go hjärta

Inga kommentarer: