Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 10 juli 2010

Jobb


Då har jag jobbat inatt igen då efter lite ledighet, o så ska jag jobba i två nätter till. Har ibte sovit så bra idag, HOT, HOT, HOT i sovrummet. Får försöka sova lite ikväll innan jag ska iväg igen.

Igår kom papperen om utställningen i Alfta, det är 21 st korthåriga Chi så det blir några att tävla mot. Hua, hua...det är lite pirrigt redan!

Det blir jag, Carina o Laila som åker tillsammans med våra 8 chihuahuaor, ett fint litet gäng. Det blir som att åka på semester en dag med bilen full;)

Var o luktade på Hellergänget igår igen, dom är ju helt underbara. Det finns två tikar o två hanar kvar att boka. Så söta!

Det är otroligt kvavt ute idag, hoppas på lite regn så att det förhoppningsvis lättar upp luften lite. Det var 19 grader varmt ute imorse när jag åkte hem.




Inga kommentarer: