Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 28 juli 2010

Körkort




Idag skiner solen, det är så skönt!


Vi var till köpis i morse för att titta lite o klippa Gabbe, men det fanns ingen tid. Då åkte vi till Ica maxi istället, ingen tid. Vi fick en tid kl 11,45 imorgon istället.


Idag har jag varit o fotat valpar, jag har ju två favoriter trots att alla är lika söta. En tik o en hane som är så otroligt go.


Mirelle fick följa med mig hem o ska sova här inatt när Cat jobbar.


Idag körde gubben min upp för Mc, han klarade det. GRATTIS, GRATTIS!! Jag var iväg köpte jordgubbschampagne o en presentlåda med tre flaskor Whiskey i igår, så då fick han det i present idag när han klarade körkortet.


2 kommentarer:

Anita sa...

Hälsa o gratta brorsan.. kram Anita

Anne-lie sa...

GRattis....Vad skoj att han klara det!
Kram Anne-lie & dosen