Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 27 juli 2010

Växthuset







Nu har det kommit igång ordentligt i mitt växthus! Vi kan skörda gurka, tomater o paprika varje dag nu. Det är så himla härligt att bara gå ner i växthuset o hämta det man behöver. Mums,mums...



Snart ska jag koka in gurka igen som är så gott.



Idag har jag varit o handlat som vanligt, men det blev även fyra nya halsband åt småhundarna, en ny säng, godis o en ny fleecefilt fick dom oxå. Får se om jag kanske kan få till en bild på hundarna med dom nya halsbanden på. Kan bli svårt att få till det ibland...



Får se om min yngsta son kanske ska gå o klippa sig imorgon, han var nog lite sugen tror jag. Han har tröttnat på sitt långa hår som går nedanför skulderbladen på honom. Jag har tyckt att det varit på tiden länge, men har man en hårdrockare till pappa så...

Inga kommentarer: