Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 29 juli 2010

Kamera




Igår fick jag en ny kamera av gubben min, en riktig med 2 olika objektiv mm. Det är ju skitkul att fota nu när det finns riktiga grejer. Hmmm.... det behövs ju en hel del träning förstås;) men kul är det.


Det blev ingen klippning för Gabbe idag, frisören hade en sjuk hund. Så det blir en annan frisör imorgon istället. Sätter in före o efter bilder imorgon så att man ser skillnaden.


Var o knäppte några bilder på Heeler´s gänget idag, det blev några som blev ganska bra.


Imorgon är det dags för jobb igen då, nu har jag varit ledig i tre veckor igen, tänk vad tiden går fort när man har roligt=).


Jag har fått in lite beställning på sockor, vantar o hundhalsband igen, så nu har jag lite att göra. Kul,kul...

Inga kommentarer: