Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 15 juli 2010

Zurran




Idag har Zurran varit till veterinären o fått sin ettårs vacc. Inte ett pip sa hon lillgumman, chidarren hade hon kopplat på iallafall. Jag tycker att hon verkar lite trött efter sprutan men det kan ju vara för att Mirelle har sovit här inatt o varit här idag, får nog hålla lite koll på lillfröken.


Idag har det varit en häktisk dag IGEN, Städat, tvättat o bakat hela dagen har inte hunnit dricka nåt kaffe ens. Hmmm....ska nog koka mig en kopp nu tror jag!


Gubben o grabbarna har åkt hem till svågern för att träffa sina föräldrar som kommit hit från Finland inatt o jag måste bli klar här hemma först.


Idag lade jag på rentvättade mattor i sovrummet, vem tror ni skulle kissa på dom direkt? Jo, Tino såklart han ska markera på allt han kommer över nu. Det är ju bara att tvätta igen det!


Suck...pissnisse!!

Inga kommentarer: