Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 31 augusti 2011

Besök av svägerska o dotter


Idag fick Tino sova med mig:-) go killen! Jag fick sova till kl var 11,45 utan att vakna en enda gång.

Fick främmande som hastigast av svägerskan med dottern idag. Dom var hit med en påse med underbara saker till hundarna. Jag som är halsbandstorsk blev riktig nöjd när hon kommer med 6 st halsband, 1 st utställningskoppel, 3 pipleksaker o ett gosdjur:-) Varför då kan man ju tro????
Jo, det var så att hon var hit härom dagen om fick ta med sig alla mina storhundssaker, har ju ingen användning för det nu o hon har ju schäfer. Himla bra affär tycker jag;-)
Tack så mycket!

Devil är mycket bättre nu efter op, han tar inga fler värktabletter o ska ta PC i två dagar till.

Det var ett himla väder när jag åkte till Bomhus idag, det åskade o regnade. Här hemma sken solen, så är det när man bor i paradiset;-)

Tino ska till vet imorgon o få påfyllning av rabies vacc.

1 kommentar:

Anita sa...

Tack själv för allt jag fick till Fatika.. hon kommer bli den snyggaste bruttan i bomhus i sitt nya vintertäcke!.. kram Anita