Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 24 augusti 2011

Kastrering


Idag har det varit varmt, skönt o soligt ute. Det var 20 grader mitt på dan!
Jag fick ett par land rensade i alla fall, får fortsätta imorgon kväll. Har lite att pyssla med på dan.

På f.m ska jag till Linda o äntligen göra nya, fina naglar. Sen kl 13 blir det kastrering av Devil, för när jag kom dit idag den tid vi hade bestämt fanns hon inte där. Jag ringde till henne o hon hade bokat in Devil på fel vecka.
Det var bara att åka hem igen det, inte så glad precis. Men,men....det får väl bli imorgon då!

Ängla fick följa med på bil träning, det gick bra förutom att hon kräktes på väg hem. Hon får väl åka med imorgon igen.

Jag har skördat i växthuset idag igen, det blev några tomater o 10 stora gurkor:-) Nu blir det till att koka in gurka igen.

Inga kommentarer: