Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 11 augusti 2011

Nu blev det andra bullar......



Ja imorse bakade jag nya bullar o dom blev lyckade i alla fall;-) Vet fortfarande inte vad som gick fel förra gången. Om det var fel på jästen kanske????

Idag är det ganska kyligt ute, 15 grader är det bara så jacka på idag oxå! Gick på prommis med vovvarna på f.m, då fick Ängla gå lite längre. Hon vill gärna bli buren, men det ska vi nog få bort!

Hade lite bordsträning med Pärlan o Ängla idag oxå. Det blir träning varje dag med dom nu så att dom blir van att man plockar o petar på dom.

Imorgon ska jag iväg med Arwen o Devil till vet o ta blodprov för att se om dom har antikroppar mot rabies. Sen är det ju jobba som gäller i helgen, 3 långa nätter!!!! Ja, ja...det går väl det med bara man kommer dit;-)

2 kommentarer:

MyLittleCloset sa...

Ja, usch vad kallt det börjar bli... Hoppas allt är bra med dig, kommer du till Eskilstuna?

Jag ska ställa för första gången, det blir spännadne och jag får hoppas jag håller mig lugn så Nova inte blir för rädd ;) Vi har träna lite men alldeles för lite säkert men men man får prova sig fram =)

Sköt om dig och hoppas vi ses!

// Pernilla MyLittleCloset

Babbsan sa...

Hejsan !
Jag tror oxå det var fel på jästen ;=)))