Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 29 augusti 2011

Jobbhelg


Då var det dags att börja jobba igen då efter 10 nätters ledighet. Det känns inte som att jag har varit ledig så länge, det har varit fullt upp hela tiden!

Idag har jag haft främmande av min svägerska o sen kom min brorsa, det har blivit mycket kaffe idag känns det som. Nu ska det bli gott med lite mat i magen istället o så blir det inte nåt kaffe när jag kommer till jobbet ikväll;-)

Jag var o hälsade på min mamma som har kommit hem från husvagnen nu, dom åkte ju dit i maj. Pappa har börjat att jobba han med så nu har dom väl äntligen flyttat hem, tror jag;-))

Nu ska vi snart äta köttfärslimpa, pot o gräddsås. Det blir lite kantarellstuvning till oxå som jag gjorde i ordning igår.

Inga kommentarer: