Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 10 augusti 2011

Tandsanering



Idag har det varit kyligt ute, bara 16 grader. Jag fick ha en jacka på mig när jag skulle vara ute!

Jag har varit fruktansvärt trött idag, det har känts som att jag skulle ha jobbat natt o flera nätter ;-) Vet inte vad det beror på, kanske psykiskt för att jag ska jobba till helgen;-)

Idag har Diva o Zurran varit hos vet på tandsanering, det gick ju jättebra förutom att dom inte ville somna riktigt. Två tjurskalliga tjejer är vad dom är det. Dom hade inte så mycket tandsten så det var ju bra o det behövdes inte dras någon tand heller.
Jag beställde tid för kastrering åt Devil på en gång, det blir den 24 augusti!

Imorgon åker Pasi o grabbarna till Eskilstuna zoo o tittar på lite djur, synd att inte jag kan följa med. Så är det ju när man har ett gäng med hundar o inte kan ta med dom överallt! Hoppas dom knäpper lite fina bilder så jag får se så istället.

Inga kommentarer: