Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 3 augusti 2011

Middag


Idag har det nog varit varmaste dagen den här sommaren, har det kännts som i alla fall! 29 grader i skuggan här hos oss;-) Härliga tider, men svettigt när jag har stått i köket idag.

Brorsan var över på middag idag, vi åt Tapas till huvudrätt o pannacotta till efterrätt. Gott var det o ruskigt mätt är vi allihop nu! Det blir nog tidig kväller här i huset, som vanligt;-)

Nu har jag anmält hundarna till Högbo både lördag o söndag i september. Jag längtar lite till nästa utställning nu, det dröjer ju ända till slutet på den här månaden!
Det är tur att ringträningen börjar den 16 augusti, så det händer nåt!

Nu ska jag slöa lite på soffan tror jag, det håller på att mulna på här nu så det kanske blir att lägga sig på en filt ute o få lite svalka!

Inga kommentarer: