Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 2 augusti 2011

Nästan tomhänt


Idag var jag förbi på jobbet o visade upp dom två minsta hundarna, ni kan ju tro att patienterna blev förtjusta;-)

Sen har jag varit runt på en massa affärer. Jag var ute efter tapeter med tillbehör, det fick jag tag på allt som jag skulle ha. O så var det ju markiser, jag skulle ha tre st till kök o vardagsrummet. Men, nej det var slut. Kan beställa i december igen! Vem sjutton tänker på markiser i december!!
O så var det ju rea på ett bord o två stolar på jysk, SLUT!
Så dagens shoping blev tapeter, bajspåsar, garn o godis. Ja, o så mat förstås;-)

Hundarna har varit ute med Pasi hela f.m så dom är alldeles slut nu o ligger o vilar.

Inga kommentarer: