Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 12 december 2012

Arwen bättre

Nu har Arwen fått mat i små portioner men jätteofta. Även lite vatten åt gången, så idag har hon inte kräkts någonting alls:-)

Tandkött o tunga börjar bli rosa igen o hon ser pigg ut på ögonen. Skönt att det gick så bra ändå o att det håller i sig så hon slipper det igen.
Hon får fortfarande inte vara med sina valpar så att dom diar. Det går ju ganska bra, måste ju se till så att dom små får i sig mat o vatten oxå!

Klorna har blivit klippta på alla 14 vovvar, med lite protest från vissa av dom små.

Inatt har det kommit ca 3 decimeter med snö igen, så jag fick skotta ut oss i morse:-( lite less nu!

Jag hade visst räknat fel på bokstäverna på Zurrans valpar när jag skulle regga dom, så nu har jag ändrat lite på deras namn. Men, men det är sånt som händer ibland!

Nu ska jag åka o köpa hundmat o lite gotta åt hundarna, skriver mer i morgon!

Inga kommentarer: