Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 19 december 2012

Bakstuga

Idag har jag fortsatt med mitt bakande:-) Det blev Daimkakor o ischoklad idag o i kväll blir det knäck. Sen får det räcka;-))

Nu har jag gjort om annonsen på blocket o så har jag satt ut Hope där oxå. Får se om det finns nåt intresse, men det gör inget om dom stannar lite extra. Jag kommer att få svårt att släppa dom här valparna. Det är ju i o f svårt varje gång, men det känns redan nu att det kommer bli svårt:-(
Dom är så otroligt roliga o framåt allihop. Synd att man inte kan spara alla!

I kväll var det då dags för mina tvåbenta pojkar i flocken att åka till stora staden Stockholm igen då. Det är nån sån där konsert som man får ont i huvudet o i öronen av som dom ska se o lyssna på. Jag, Gabbe o vovvarna är hemma o myser med knäck kokeri istället:-)

Så här kan det se ut när en valp hamnar i finkan;-)) Lilla söta Hope.
Love

Damien
 




Inga kommentarer: