Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 18 december 2012

Jobbigt med bak

Nu har valparna börjat få sina regnr hos SKK. Arwen´s tjejer är klar, men inte Zurran´s ännu. Dom kommer nog imorgon skulle jag tro!

Det har varit full fart på alla små puppisar i köket idag. Dom var med o sprang efter mina fötter när jag bakade, så dom blev lite trötta efter allt bakande.
Brorsan kom förbi o provsmakade mina bakverk, han godkände nog allt tror jag;-) Jag har inte hunnit med allt jag skulle, så det blir till att fortsätta imorgon igen. Roligt är det!

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Oj,oj ,oj va du står i och bakar och fixar en massa gosaker.
Såg en tidigare kommentar om det var renrasiga moppsar :)

Den som skrev det läser kanske detta oxå och skrattar. Inget roligt inlägg iaf om någon tyckte dom va roliga. Det finns gott om tokisar där ute.
Hoppas du får en härlig jul och vi håller tumme & tass på att det inte blir så kallt för våra vovvar att vara ute.
God Jul på er allesammans// Barbro & Neddus.