Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 1 december 2012

Mycket snö

Här har det kommit mycket snö i går o i natt:-) Det blåste o stormade så det blev drivor, det snöar fortfarande till o från. - 5 grader har vi oxå!

Hundarna är alldeles tokiga ute, så det fick bli lite bilder idag.

 
 

 
 

Allt  är bra med valparna, dom är helt underbara! Annons kommer ut på Zurrans valpar idag på bla Blocket!
Usch, vad tiden går fort med dom små:-( om 4 veckor kan dom flytta hemifrån!

Cat var o hämtade Pärlan i går igen. Nu bor hon hos en fodervärd!

I morgon kväll ska jag hämta en liten, liten tjej:-) Mer info kommer!


 

 
 

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan!
Vilket strul jag fick med min blogg.Jag tänkte ta kontakt med dig eftersom du oxå har så många foton i din blogg, men såg sedan att du köpt extra utrymme.
Jag skapade ett eller om sanningen ska fram flera ;) konton och fick igång den igen.Nu står det ett nytt namn som admin så vi får väl se hur det funkar i framtiden.

Ser att det ska komma en lite flicka till dig? En ny valp?
Blir så rörigt i mitt huvud då jag försöker ha koll på alla dina vovvar.

Tittar in lite senare så kanske jag får svar på min fråga.
// Kram till er ALLA.