Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 25 december 2012

Jobb

Nu har jag jobbat en natt o har en kvar. Det känns inte så skoja tt åka till jobbet en julaftons kväll! Men, men... nån måste ju göra det oxå!

Det faller lite snö idag o det är - 3 grader, ganska behagligt men mulet.

Valparna har haft halsband på sig idag med o varit ute i vardagsrummet med dom andra hundarna. Det går ju inte att ha öppet i hela huset just nu för hundarna, Diva löper ju o är förpassad till köket:-)

Barnen verkar nöjda med julen o klapparna dom fick, det är ju det som räknas;-) Vi åt god mat som nästan alla andra gjorde igår så det blir lite vad som helst idag. Mycket godis blev det ju oxå;-) som man får ta tag i efter alla helger.

Nu sover alla hundarna o jag med tror jag;-) känner sig lite seg efter en natt. Hur ska det då bli när jag ska jobba hela helgen som kommer???

På fredag är det då dags för Zurrans valpar att få allt det som dom ska ha hos vet innan dom kan flytta. Jag vill få allt klart även fast det inte är nån valp som är tingad.

Nu ska även jag vila lite. Ha en bra juldag allihop o ät lika mycket godis o mat idag oxå. Det tänker jag göra;-)))


Inga kommentarer: