Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 28 april 2014

Daisy

Nu har Daisy blivit parad tre gånger, men det har inte blivit någon hängning. Vet inte varför det inte blev någon hängning , han har bara fastna en liten stund så vi får se om det blir några valpar eller inte.  Får hoppas att det blir lite smått ändå!

Idag har vi varit ute i det fina vädret hela dan o rensat i landen. Min pappa har varit här o mätt lite så vi kan byta ut vindskivorna på huset, dom börjar bli väldigt dåliga.

Idag har jag varit o handlag lite smått o gott till Lilly när hon nu ska flytta hem till Åsa. Hon får det jättebra där o jag får hjälp på utställningar i sommar. Nu har jag har anmält Ayla, Kid o Gizmo till Österbybruk. Då blir det nog till att inviga mitt tält.

Nu börjar hundarna bli lite bättre i magen igen, det får vara bra med alla kräkningar nu.

Inga kommentarer: