Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 14 april 2014

Tung dag

Idag är det en tung dag. Jag o pappa ska till begravningsbyrån på eftermiddagen o prata om hur vi vill ha det på mammas begravning. Det är lite gruvsamt!

Jag misstänker att en av mina chin har PL. Jag ska till vet på onsdag för att kolla knät på henne. Pl-koll finns inte med i avelsprogrammet för chin, men jag vill inte avla på hundar som ev kan ha hög grad av PL.  Är det en 0/1 tex kan jag avla på det, men inte på dubbla.

Det har varit lite mycket här nu, vill inte ha mer tråkigheter.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nä nu måste det vända Sussie!!!
Jag sänder en styrkekram till er idag! <3
Hilda har blivit stor tjej nu för att nu löper hon!

kram Lotta och Hilda