Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 18 april 2014

Tidig morgon

Idag började jag tidigt med att putsa fönstren i köket. När kl var 6,30 hade jag putsat klart o bytt gardiner. Efter det satte jag in skinkan i ugnen o sen blev det Janssons frestelse o koka ägg.

När brorsan kom vid 11 ca o fikade, gick luften ur mig totalt. Jag bara satt o jäspade o jäspade...trodde jag skulle somna vid köksbordet.
Sen har det inte hänt så mycket mer här än att jag har börjat att koppel träna mina små tjejer. Men oj, säger jag bara. Två envisa små som skriker när vi ska gå på prommis. Undrar om/ när dom går smärtfritt i koppel.

I morgon kommer min pappa o min bror på lite påskmat. Ja, eller...pappa o jag äter påskmat o brorsan o mina grabbar vill ha gratäng o kycklingfile. Dom får väl skylla sig själva då om dom inte vill äta påskmat som är så gott!!

Ska försöka fota lite i morgon när jag försöker gå på prommis med små tjejerna.

Inga kommentarer: