Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 27 april 2014

Inställt

Tyvärr blev det ingen utställning för mina hundar idag. Flera av dom har o är dålig i magen med både kräkningar o diarré . Jag valde att åka dit själv med Åsa, som kommer att bli fodervärd till Lilly fr.o.m. nästa vecka.

Jag har sparat 3 valpar från sista kullen för att jag inte kan ta fler valpar på Ängla. Nu får jag hoppas på att valparna utvecklas bra o att det blir fina valpar efter dom så småningom.

Det blev lite shopping när jag var i Västerås. Jag hittade ett utställningstält som jag köpte, ett rosa:-) o så blev det godis åt hundarna, en väska som jag ska ha med på utställningar, en superbra svamp som lätt tar bort hår från textilier o schampo.

Med mig hem hade jag även med en liten tjej som heter Cherie, som vi nu ska lära känna lite mer.


1 kommentar:

Åsa Liljekvist sa...

Tack för en trevlig dag. Längtar efter att få lära känna Lilly.