Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 22 april 2014

Dåligt med bilder

Det har varit en jobbig tid nu ett tag o dåligt med bilder har det blivit. I morgon ska vi ha begravning för min mamma, det känns lite tungt. Men skönt samtidigt att det blir så fort.
Efter det kan man ju börja tänka lite framåt igen, men som sagt det blir en tung dag i morgon.

Vi kommer att träffa många nära o kära vänner o släktingar som vi sällan träffar, det känns lite tråkigt att det ska hända nåt sånt här för att vi alla ska träffas. Men roligt samtidigt!

Det blev en väldigt luddig blogg idag. Ska bli bättre!

Jag måste även lämna in min nya bil imorgon eftermiddag. Den vill lägga av när jag kör o det kan hända när som helst. Inte kul när jag ska till Västerås på söndag.

Fr.o.m. I morgon får Daisy paras. Hon är inte riktigt redo än, så den här gången hade jag lite tur.

Inga kommentarer: