Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 5 april 2014

Zurran

Nu har jag gjort en natt den här helgen o det är två kvar. Hoppas det går fort!

Hilda är hos oss den här helgen o det är så mysigt med den lilla tjejen. Inatt på jobbet fick jag gosa med lilla Nisse. Han bor hos en fodervärd som jobbar med mig på natten. Han har det så bra o trivs jätte bra med Ullis o hennes killar. Jag klippte även lite klor på Nisse inatt, det är mitt jobb:-)

Jag tror att Zurran även går tom den här gången. Det är 7 veckor sen hon parades o det syns ingenting alls på henne. Vi får prova en sista gång vid nästa löp o då är det tredje hanen som vi provar med. Det är jätte tråkigt när man planerar o det inte går som man tänker. Men, men...hon vill kanske inte ha fler puppisar.







Inga kommentarer: